شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان
سال 1403، سال جهش تولید با مشارکت مردم
 
شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان
شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان
۱۴۰۳ شنبه ۱۵ ارديبهشت
سرو قامتانِ وعده صادق، سبز خواهند ماند
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان در قالب پیامی دوم اردیبهشت‌، سالروز تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را تبریک گفت


سرو قامتانِ وعده صادق، سبز خواهند ماند

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان در قالب پیامی دوم اردیبهشت‌، سالروز تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را تبریک گفت.

در متن پیام "علیرضا قاسمی" به این مناسبت آمده است:

«سپاه را باید گرامی داشت، سپاه یک نعمت بزرگ الهی است در کشور.
حضرت امام خامنه‌ای(مدظله العالی)

دوم اردیبهشت، سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، دستِ همیشه همراهِ انقلاب، که یادآور تدبیر امام راحل در بنیانگذاری این نهاد انقلابی و مردمی و برخاسته از آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی است را محضر فرماندهی معظم کل قوا امام خامنه‌ای (مدظله العالی) و پاسداران دلیرمَرد، مقتدر و وفادار به ارزش‌های انقلاب تبریک عرض می‌کنم.

این نهاد انقلابی و ولایت‌مدار در همه سالیانی که از زمان تاسیس‌اش می‌گذرد، همواره حافظ انقلاب اسلامی و مایه آرامش و آسایش مردم بوده و در دهه‌های اخیر نیز هم‌راستا با منافع نظام و انقلاب و برای وفای به عهد خود با مردم، در عرصه‌های مختلف حاضر شده و حماسه‌های ماندگاری را رقم زده است، که این حضور پررنگ به ویژه در عرصه‌های سازندگی و محرومیت‌زدایی، نشان از وفاداری به آرمان‌های انقلاب و ارزش‌های اسلامی و انسانی دارد.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان والامقام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، از خدمات سبزپوشان حریم ولایت در حوزه تامین امنیت و آرامش جامعه قدردانی کرده و از درگاه خداوند سبحان صحت و سلامتی مقام معظم رهبری و فرمانده معظم کل قوا، سربلندی و موفقیت سروهای سبز و بلندقامتان ایران اسلامی را مسئلت می‌نمایم.




پایان خبر / یکشنبه / 2 اردیبهشت 1403
امتیازدهی
میانگین امتیازها:0 تعداد کل امتیازها:0
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
کلیه حقوق وب سایت متعلق به شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان می باشد. بیانیه حریم خصوصی
استفاده از مطالب سایت با ذکر منبع بلامانع می باشد. تمامی اطلاعات شخصی کاربران که از طریق فرمهای موجود در سایت تکمیل و ارسال میشود محرمانه تلقی شده و حریم شخصی افراد کاملا محفوظ خواهد ماند.
Powered by DorsaPortal